mandag 30. april 2012

Tørketilstander på kjøkkenet

Noen ganger må jeg bare handle på det umiddelbart hvis jeg får en god ide. Så midt i gårdsdagens bake-og-rydde-frenzy (eget innlegg med oppskrifter og det hele kommer, hurra!) tok jeg meg tid til å pynte litt opp på de stusselig hvite kjøkkenveggene...


 Kjenner du igjen klypene?



Og før du spør: nei, miljøstrien skal ikke være der til evig tid. Oppussing er ressurskrevende greier, og badet trakk det lengste strået i denne runden. Kjøkkenet venter tålmodig på tur...



Og så slumpet familien til å være ekstra dyktige på "markedsorienterte" bursdagskort i år. Sjekk bare dette:


Katt og badekar samtidig! Med bobler! Også dette, da, med to puser:



Det lure med min nye miniklessnorløsning er at fine ting kan henges opp med en gang. Yeah! De tomme klesklypene forble ikke tomme mer enn i noen få timer...







Fint, ikke sant? Slår en tom vegg any day!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar