onsdag 25. april 2012

And the winner is...

Her har Kaniita gått i overlevelsesmodus, hun skal nemlig på verdens kjipeste kurs nok engang. Brrrr... Så kun en kort oppdatering nå, før løvens hule venter - en hel dags hardt arbeid med å se våken ut selv om øynene vil gli igjen av kjedsomhet. Og så: to hele dager til med det samme.

*trommevirvel*

Har gleden av å utrope den verdige vinneren av mikrobadstubollekonkurransen! Er du spent? Woooo...


Seieren viste seg å være suveren. Mens taperbollen lakk og lakk, holdt dette blomstrete vidunderet på hver dråpe gjennom hele racet! Yeah! *klapp klapp klapp*

Den kasserte kjempebollen har fått nye arbeidsoppgaver innenfor bedriften.


Mens jeg gruet for kurset igår kveld rakk jeg å pakke ut hele syv IKEA-poser med stoffer. Effektivitet'R'Us!


 Fint med paljettstoff-discokuleeffekt i skapene?


Hvis jeg ikke oppdaterer bloggen i løpet av et par dager nå betyr det at jeg kjedet meg til døde på kurs...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar