lørdag 7. april 2012

Drillpikepåske

Jeg og populasjonen av små innbyggere i halsen min ønsker deg en riktig god påske! Yeah!


Når påskemarsipankaken kun kommer i pakker à to stykker, og jeg spiser påskefrokosen alene, sier det seg selv hvem som må spise begge. Det er et hardt liv...

Noe annet påskegult fra leiligheten :


Selv om man ikke er helt i vater selv om dagen, vil ikke det si at man ikke kan ta frem billig-vateret fra Maxbo og drive med litt lett montering mellom hostekulene.

Bruksanvisningene til IKEA vokser stadig på meg... Hadde en god del fordommer der må jeg innrømme, men nå som jeg sitter med mestringsfølelsen smurt tykt over det hele er jeg egentlig godt fornøyd.


Sånn, ja. Pass nesa di! Og hvis du løfter skapet feil, vil du både se ut som du har spist en sitron og få stygg hengerumpe! Tydeligere blir det jo ikke.


Noen gode hjelpere stikker også innom:






Herr Black & Decker er til stor hjelp for små drillpiker. Svisj, så er alt på plass, nesten av seg selv. Det er litt catchy hele opplegget, lett å glemme tiden helt bort.






"Bli lys!" sa Kaniita. Det er litt magisk. Digger lys i skapet!


Sånn går no dagan... Hva gjør du i påsken?



3 kommentarer:

  1. Du har fått en blog award av meg! :)
    http://akira.gudinne.no/?p=3547

    SvarSlett
  2. Oooh! Takk, vennen! Min første award, hurra! Må tenke litt på hvem jeg skal gi den videre til :)

    Bra med deg ellers? Middag snart (må bli frisk først)? :D

    SvarSlett
  3. Gjerne middag snart, må bare sjekke boka litt fremover! :D

    SvarSlett