fredag 8. mars 2013

Jenteparty

Da er det tid for utfordring. NIB oppmuntrer oss til å invitere til jentefest! Og jeg lar meg ikke be to ganger...






Hva er vel bedre når man først har en bar enn å bruke den så ofte som mulig? Mens vi venter på at maten skal bli ferdig og nyter de liflige duftene fra kjøkkenet, tar vi oss en aperitif med solstrålene i ansiktet. Begynner man tidlig varer jentefesten lengre, yeah!




Fine sko må til på jentefest, men det er deilig å ta dem av seg og gi føttene en velfortjent pause innimellom. Med gode venninner er alt lov!




Jeg har utrolig crappy negler, og må stelle og lakkere dem flere ganger i uka for at de ikke skal gå helt i oppløsning. Chanel, Essie og O.P.I. er favorittene lakk-wise. Og jeg deler gjerne.




Jeg trenger aldri en ekstra unnskyldning for å pynte meg med hatter og stæsj, og har nok til å kle opp en halv armé hvis folk vil låne. Hver dag er jo en fest sånn egentlig. Og best av alt: når tingene ikke er i bruk, pynter de opp i heimen.


For anledningen er drinkene basert på økologisk solbærmost og clementiner. Med eller uten alkohol? Spør din bartender for kvelden, og hun vil gjøre sitt beste for å tilfredsstille nettopp deg!






Yndlingsdrinkpinnene mine er pinner jeg har sett på barer og restauranter rundt om, og tryglet meg til å få med meg hjem (nei, jeg tar dem ikke uten videre). Denne er fra Ya-Ya's.




Brettet kjøpte jeg på *bombe* Finn.no for en hundrelapp. Kupp og instant god stemning!




Da står det klart! Kommer du?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar