tirsdag 11. mars 2014

No livnar det i lundar...

... no lauvast det - vel - på Bjølsen? Uansett: våren kommer, og jeg har kjøpt koppene som beviser det! Yeah!




TGR er tydeligvis stedet å være om dagen. Mange bladtematiserte godbiter der nå for oss tre-elskere, må jeg si. Også er det billig - perfekt for oss som nettopp har vært i NY, men faktisk trenger ting til heimen... Ikke noe problem å spise mer havregrøt og følge med på gode tilbud i butikken etter en uke med mer shopping enn vanlig (skal ikke mye til om dagen, siden "vanlig" betyr omtrent det samme som "ingenting"), men matchende kaffekopper - det er seff prioritert!




Kjenner du den oppløftende, liflige vårstemningen som bare stråler ut fra hver kopp? Den blir enda bedre med kaffe oppi, den følelsen - ta det fra en som har prøvd (og som sitter med en kopp foran seg as we speak/write).




Jeg kjøpte seks i "vanlig kaffe"- størrelse, og seks espressokopper. Bladene kommer i tre grønnyanser, så da plukket jeg seff to av hvert blad. Liker å blande dem. Neste nå må bli å drikke kaffe fra disse mens jeg har på meg "plant a tree - grow a smile"-trusa mi, og se om jeg begynner å sprette blader innen april...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar