onsdag 2. oktober 2013

Silikon for fornøyde kvinner





Woho! Hva er vel bedre enn å få en bursdagspresang i september? Jo, det må være å få en bursdagspresang i september selv om du har bursdag i april!




Flere som har gode barndomsminner fra somre med slurp-is? Og som husker at Solo-isen kom? Jeg var til og med en av de heldige som var med i korps, og i en periode (i tillegg til loppemarkeder og kakelotterier, selvsagt) måtte gå rundt på dører og selge esker med slurp. Bringebær, cola eller appelsin? Det var en av hver, ja?




Nå kan jeg lage hvilke smaker jeg vil! Wheeee! Og de lure silikonformene kan brukes igjen og igjen, og ser riktig så friske og fine ut. Mon tro hva første smak vil bli? Nå på høsten tipper det muligens mot plomme eller rabarbra...




Også kakeform, da gitt! Jeg kan jo lage et lite kakegartneri etterhvert, siden jeg har en roseformet en fra før. Gleder meg til å teste'n ut! Må se å få trommet sammen en prøvekaniin eller to ved anledning, for nå er det smekkfullt i frysen. Det lukter kake-doggie bag lang vei... 



1 kommentar: