lørdag 30. juni 2012

Skittentøy vil også ha et fint oppholdssted

En ting jeg tidlig la merke til da letingen etter nødvendig og unødvendig stæsj til leiligheten begynte, var hvor mange grisestygge skittentøysløsninger som finnes der ute. Og hvis jeg kom over noe fint, var det stort sett uhorvelig upraktisk. Uten lokk, for eksempel. Yummy! (Ja, akkurat på dette punktet er jeg auto-praktisk, og trenger ikke Snåsakokkens pekefinger).

Åhléns reddet jommen dagen nok engang. De kvalifiserer snart til en pris!



Nok engang føler jeg at jeg har funnet et Kinderegg-produkt. Skittentøysoppbevaring, benk og katteseng! Hvis jeg slenger på at jeg har enda et sted jeg kan dandere puter, må det vel være Kinderegg+...




Ved siden av, er det en lang og shiny hylle der blant annet sko har fått plass. Jommen matcher det ikke riktig fint også! Litt sånn tilfeldig-uplanlagt. Det er det jeg alltid har sagt, pene sko passer inn hvor det skulle være.




Og siden Åhléns først omtales så positivt idag, kan dere jo i samme slengen gjette hvor putene er fra? Ta-ta-raaaa: Åhléns! Også var det salg! igjen!




 Små barn, store gleder...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar