fredag 18. mai 2012

En skjermet tilværelse

Endelig har bruktbutikken på hjørnet gjennomgått første ildprøve! Den heter Reto Brukt (nei, ikke retro, som jeg trodde lenge), og ser egentlig ganske crappy ut. Alle gangene jeg har vært innom tidligere har jeg fått et dårlig inntrykk... Ektra skrotete skrot til ekstra stive priser.


Men , da jeg var på en liten tur, vandret blikket tilfeldigvis til en lampeskjerm-eske som sto utenfor. Jeg klarte ikke gå forbi, men måtte bare sjekke om jeg kunne ha griseflaks og finne noe jeg har hatt i tankene lenge.

Noen av dere husker kanskje Snåsakokkens favorittlampe med favorittlyspærene i? Vel: pimp my lamp, sier jeg bare!

Tam-ta-ra-taaaa!




Fint, hva? Hæ? Hæ?




Den ene skjermen skal fikses litt på. Men ellers er de gode som nye! Eller iallfall som brukte som har blitt behandlet skikkelig. Alle fem ble mine for en hundrelapp! Det var prute-Kaniitaen sin, det.








 Håper alle hadde en finfin nasjonaldag igår, forresten! Min var omtrent slik:








En rolig-nasjonaldag avsluttes best i badekaret med puseselskap. En vakker dag er det Makrell sin tur til å skli oppi, og da skal jeg sitte der og le - forhåpentligvis med kameraet parat...






4 kommentarer:

  1. Herlige skjermer da og så flotte sammen!
    Kreative deg!

    En god helg til deg!

    SvarSlett
  2. Takk! Foreløpig får skjermene gjesteopphold i walk-in-skapet så jeg ser hva jeg tar på meg ;) Så får vi se hvor de ender opp.

    Snaskehelg til deg også!

    SvarSlett
  3. Så kul lampe og så søt pus <3

    SvarSlett