mandag 7. april 2014

Trans-aplantisk verdenshekledømme?





Her om dagen gikk en drøm jeg ikke visste at jeg hadde i oppfyllelse: to heklede apekatter dumpet ned i min ringe postkasse! Lykke i knudrete apeform!




Planen er å lære meg å hekle selv etterhvert, men stadig vekk er det andre prosjekter som skyver Prosjekt Verdenshekledømme nedover på lista. At andre kan hekle, er jeg seff derfor ekstra glad for, og når noen attpåtil har lyst til å hekle noe for meg helt gratis fordi jeg syns det hun heklet var fint - ja, da smelter jeg rett og slett...




Men, skulle du sett!? Som skottene viser det seg at apekatter ikke har stort under sine luftige gevanter. Og jommen er de ikke søte transe-aper begge to! Godt innenfor gjennomsnitts-ape-størrelse ser de ut til å være også, men det er jo vanskelig å si i slapp tilstand selvsagt. Tenk å sitte å hekle et par bittesmå apeballer? Det må være toppen av kunstner-tilfredsstillelse.






Frisk dekor på den lille hatten syns jeg. Det er altså nå det blir vanskelig, siden den ene skal være en presang til det som kun kan kalles en uheklet apekatt av en mann, mens den andre skal flytte inn på kontoret mitt. Hvem skal bo hvor? Hvordan vil de trives fra hverandre? Det er nok godt for dem å få litt input i ikke-trans-miljøer også, for ikke å snakke om i apefattige miljøer. Men det er altså utrolig kinkig å lande på en beslutning angående omsorgssituasjonen fremover!


Søte er'rem lell! Og for dere hengestolinteresserte (jepp, søk etter hengestoler dominerer i forhold til hvem som kommer seg inn på bloggen "tilfeldig") som liker hengestolen min: nå la jeg merke til at Åhlens har en til salgs som ligner sånn på denne at den er på grensen til å være en kopi. I naturfarget, sort eller rød. Så da har du sjansen til å henge du også! Yeah!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar