onsdag 9. april 2014

Eggeggegg!




Jepp! Alle harer gleder seg, for snart erre påske! Yeah! Etter et par års ulike påskefadeser (HER ser du året da påskeharen var bortreist og de var utsolgt for drageeggene til Anthon Berg, og HER leser du om påsken da påskeegg var utsolgt og jeg endte opp med kurv istedet), er jeg ute i gooood tid, og påskeeggene både til meg og til andre er klare som...vel...påskeegg.


Så raskt ute var jeg at jeg ikke rakk å ta bilde av innholdet engang før sløyfebånd var på! Kameraet var akkurat fremme før eggene spratt avgårde til Posten, faktisk. Sprett sprett, ut i verden med dem! Og i år skal jeg love deg at det er drageegg i samtlige. Det store gyldne egget blir her hjemme, du kan jo gjette hvem det er til?






Meg, selvsagt! Ingen er mer inne i varmen hos påskeharen enn Påske-Kaniita. Det skal sies at ikke alt innholdet er godis i år, kanskje dere får dere en liten kikk oppi i løpet av påskeuka? Før jeg har vært oppi, vel og merke.


Det blir Oslopåske på oss i år, det er egentlig veldig deilig. Byen er stille og rolig, fortauene er ferdig feiet, og motorsyklene er skinnende og klare for alt. Også er det egg, da. Vi glær oss!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar