torsdag 5. juli 2012

Og vinneren er?

Mange - overraskende mange, faktisk - lurer på hvordan det gikk med Drømmebad-konkurransen. Vant jeg tur til Italia mon tro?

Beklager å skuffe dere (slapp av, dere er sikkert ikke så veldig mye mer skuffa enn meg), men jeg vant altså ikke. Gratulerer til de heldige vinnerne som dere kan se mer om her! Hurra for dere! Og god tur!

Alle kan ikke reise til Italia, og alle kan ikke få sitt drømmebad realisert. Jeg har fremdeles følelsen av seier, en sånn lett Superwoman-i-kantene-opplevelse, når jeg står i dusjen, pusser tenner, ligger i badekaret eller sitter i badstuen. Da skuer jeg utover, og er litt imponert over at jeg fikk det til helt selv. Med skader og døgning og det hele.


Så hvorfor skulle jeg ikke ha en premie, egentlig? Etter å ha lest resultatet i Drømmebad-konkurransen, brøt jeg sporenstreks min lange shoppingkarantene og kjøpte meg trøstepremie! Eller, siden jeg strengt tatt ikke trenger trøst (så lei meg ble jeg nemlig ikke), kan det jo heller kalles førstepremie i min egenarrangerte konkurranse "Who's Handy?". Yeah!







Og den beste premien av alt: at mitt drømmebad befinner seg hjemme hos meg. Hver dag. Elsker det!


(Dere som kjenner meg kan slappe av og puste ut; shoppingkarantenen ble iverksatt igjen det øyeblikket bestillingen var levert. Det er interiør og ikke klær jeg egentlig trenger fremover. Nemlig.)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar