fredag 6. juli 2012

Kaniinja-hjørnet er oppe og hopper

Min snaskesøte venninne Trine lager mye fint. Og morsomt! Og lett makabert - alt ettersom hvem som tolker. I serien psykosedyr, møter vi de rare små kaniinjaene som stadig utøver fløffi vailens både her og der. Trine tar'n helt ut med (psy)kosedyr, bilder, t-skjorter, buttons... alt en kaniinja-elsker behøver. Yeah!

Siden Kaniita muligens er en fjern slektning av kaniinjaene, er det vel på sin plass med et aldri så lite familiegalleri?




Hjortehodene som henger innimellom kjøpte jeg for en tid tilbake for å matche nettopp disse bildene... Gevirer og skog er tross alt med i flere av dem. Det var fort hjort å plukke opp noen hoder på Åhlens. Og å henge dem opp. Selvhjort er tross alt velhjort, i det minste her i huset.






Lyspærene henger her nå under tvil. Det er på grensen til at Snåsakokken har lagt ned veto, så de er nok her på lånt tid. Men noe lys skal jeg jo ha ved sminkebordet, så inntil videre henger de sånn nogenlunde trygt - i det minste til en erstatning er i hus.




Jeg liker utendørspærer inne, jeg. Men det er kanskje bare meg?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar