tirsdag 31. januar 2012

Batteri-loopen

Og der var jeg tilbake til temaet som gjorde at jeg først fikk øynene opp for at jeg var på interiørkjøret: blandebatterier. Som en annen duracellkaniita kan jeg bli lett rusa når jeg etter timers leting endelig finner det jeg er ute etter. Det skulle ikke være så vanskelig, men se der; det er det.

Jeg trodde alt var avgjort da jeg for noen uker siden valgte dette:
Enkelt og dekorativt, syntes jeg. Aller helst ville jeg hatt dette, men det var ikke tilpasset norske krav, og i overkant dyrt:



Ikveld fikk jeg en mail nummer to fra Herr Baderom (mail nummer én informerte om at italiener-issues gjør at et par av flistypene ikke vil være leveringsklare før badet etter planen skal være ferdig. Og som Snåsakokken helt riktig kommenterte fra sidelinjen: "da lukter det føkk-øpp". Så imorgen er halve dagen dedikert til jakten på flis med riktig skogsfeel - igjen). Han har fått info om det blandebatteriet han trodde det var ok at jeg hadde valgt, og det viser seg at det heller ikke er tilpasset norsk standard! Hva er det med den norske standarden som ikke tillater pene blandebatterier? Argh og mjæh! (Jada, jeg vet at dette i det store og det hele er helt uviktig og bla bla bla...)

Så: jeg måtte lete igjen, og fant dette:






Det blir isåfall veggmontert, som den nederste, men det fantes ikke bilder av den med vann i. Fin?

Så da gjenstår bare å få høre fra Herr Baderom igjen. Kanskje jeg slipper en runde til?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar